דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה? כי ככה אנחנו רוצים בטובתכם! 

מאת    [ 25/10/2009 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 1582 פעמים ]

בימינו מעטים האנשים המייצרים את המזון. רוב המזון שלנו הוא קנוי. עם מצב כזה אפשר עדיין איכשהו להשלים ולהמשיך לצרוך מוצרים קנויים אבל מה לגבי הכנת המזון? האם עד כדי כך בריאותינו לא חשובה לנו, השנים שאנו יכולים לחיות עוד , האם במקומן אנחנו מעדיפים להשתמש בעצלות פושעת ולמחוק חיים שלמים? וגם אם אנחנו פוגעים רק בעצמינו, למה לפגוע בעוללים הרכים שהבאנו לעולם?

נכון אי אפשר לחזור לימי האדם הקדמון וגם לא לימי גן עדן ולאכול כמו חווה את ה"פרי האסור" ישר מן העץ, אבל גם אם לא כל אחד מאיתנו הוא מגדל ירק או מרעה בשדה פורה, וגם אם כל הידע החקלאי שלנו מסתכם במשחקי פארמוויל ברשת, אנחנו עדיין יכולים לעשות שינוי של ממש בחיים שלנו.

כל כך הרבה דובר בנושא בריאות עד כי המילה בריאות הופכת למילה גסה... המילה בריאות משתייכת לאיזו סקלה של בודדים ששייכים לעולם של פנאטים שמחפשים בקדחתנות חנויות לממכר מוצרים אורגניים לכל בני הבית כולל לכלבים ולחתולים.

אנחנו אומרים לכם פה אחד, די! מזמן כבר החלה להירקם בעולם מלחמה חדשה, מלחמת הפה!!!
מלחמת המה נכנס לפה שלנו.
הייתי הולכת עוד צעד אחד קדימה ואומרת לא מלחמת הפה, אלא מלחמת המה נכנס לתוך מי שאנחנו כבני אדם, לתוך מי שאני הנושא את השם שלי בגאווה גדולה.

למה אנחנו צריכים לשמוע על מלחמות של צעירים על חייהם הרכים מעל מיטות של חולי בבתי החולים. אולי יש אחיות מסבירות פנים ומשפחה דואגת, ומחשבות כאילו סוף העולם מתקרב, כי הנה גם אני נכנס לסטטיסטיקת החולי אם זה סרטן או אסטמה קשה ואלרגיות הפוגעות ברמת החיים היומיומית.
עוד ועוד מחלות נשמעות באוזננו ומילה שעד לא מזמן אסור היה להגות אותה בקול רם , והיו מכנים בשם "המחלה" , "יש לה את המחלה" "יש לו את המחלה".... היום זה ממש כמו ללכת לקניות בסופר, " אה, ההוא... או ההיא?... כן יש לו/לה סרטן" וממשיכים הלאה.
ולכן יש באפשרותכם לעצור את ה"מגיפה" הזו ולשמור על הפה שלכם לא רק בנימוס זה כלפי זה, אלא במה שנכנס לכם לקיבה.
משרד הבריאות מחויב לפרסם לציבור הזהרות והסברים על כל תכולה של אוכל הנמצאת במזון קנוי. הסברים יש בשפע ברשת בכל מילת מפתח הכי פשוטה שתקיש, אבל מי מסתכל על זה, מי מתעמק בזה? אנחנו מחליטים לעבור ליום בריאות אחד פעם בכמה זמן כשאנחנו ממש חולים ורוצים לעשות הכול כדי להתאושש ואיך שאנו עומדים על רגלנו אנחנו שבים לסורינו ומתחילים לאכול אוכל מורעל.

כן מורעל. נקודה.
אין מה להוסיף על כך.
אנחנו חברים בפורומים של אכילת בשר, וחברים בפורומים של הכנת אוכל לילדים, וחברים בפורומים של מתכונים בכל מגוון האתרים האטרקטיביים ובכל זאת אוכלים רעל.
אנחנו מבקשים מכם לתת לנו צ'אנס לעזור לכם להפסיק לפגוע בכם , אולי כי כולכם חשובים ואהובים עלינו בדיוק כמו משפחתנו שצריכה להתמודד עם מחלות נוראיות.
אנחנו רוצים שתקדישו קצת יותר מחשבה ולא הרבה כסף לשנות בלי לזעוק סיסמאות חדשות. בלי להגיד אני שייך לכת הזו או הזו. פשוט תפעלו עם הראש. עם השכל הישר שלכם. ותחשבו רק על עצמכם. על איך אתם לא פוגעים יותר במי שאתם. כי אתם אנשים יקרים ואהובים ולא משנה כמה אין לכם כסף או כמה אתם עשירים, התכנית שלנו מתאימה לכולם.
בריאות הציבור נולד כמענה לצורך שלנו לשפר את איכות חיינו על ידי הבנה של סוגי המזון השונים שאנו צורכים. בעידן של אוכל תעשייתי ומרכולים עמוסים בשפע מן המוכן, עלינו לדעת אילו מוצרים חיוניים לגופינו ואילו מוצרים עלולים לסכן את בריאותנו.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב